idomin <3

Kan ju börja med att säga att den här veckan har gått snabbt :o två dagar kvar till helg, ytterligare tve dager, sen är det lov ! Hoppas detta lov blir bättre än det förra ... -.-'


aja, mamma åkte aldrig på kören. Hon har ont i ryggen, stackarn.
och jag har fortfarande inte gjort det jag sa i förra inlägget att jag skulle . menmen , har hela kvällen på mig, jag hinner nog.
o imorn har jag hkk läxa. har bara gjort hälften :o aj aj ..


Men nog om skolan,
för vetni .. jag måste erkänna en sak.

Jag älskar idomin!
hemma har jag det jämt .. det är så mysigt . hihi
synd bara att det är så himla fult ! x) Men hemma spelar det ju ingen roll, and I love it!♥

Och nu vet jag förresten hur min kväll kommer vara.
Jag ska såklart kolla på film !
Ikväll blir det underbara älskade.
Har för mig jag har sett den förut. men jag kommer inte ihåg isåntfall. mamma tycker iallafall den var dålig.

Skriver ikväll.

puss

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0