home again !

lyckat !
När jag kom ut så hade solen försvunnit och det snöade och blåste! -.-
Men nu när jag kommit hem igen, ja då kommer såklart solen fram! yes! (y)
fast näe, jag orkar inte sätta på mig täckbyxor o hela skiten o gå ut igen. blir kanske senare :)

jag kom att tänka på en sak när jag var ute. jag tänker lite för mycket tror jag ;p
men iallafall.

tänk att vi kan dö när som helst! :o
nu när jag var ute o gick så åkte det ju förbi bilar. tänk om den bilen skulle sladda till precis då, o åka in i mig !
eller tänk om mitt hjärta plötsligt skulle sluta slå. ja menar, det är klart det kan sluta slå helt plötsligt, hjärtat är ju inte en evighetsmaskin. fast oftast händer ju de när man blir gammal, men jag kanske är annorlunda. det kanske slutar slå just denna sekund :o

näedu , det gjorde det inte :) meen , det kunde ha gjort de!
o tänk om vi skulle ramla när vi håller i en kniv, så sticker kniven in i hjärtat. dead!
o tänk när vi åker slalom, o så hoppar vi, så blir allting fel, o så landar vi på nacken..

skulle kunna sitta hela dagen och ge exempel på hur vi kan dö.
fast det tänker jag faktiskt inte göra!
men asså näe, tänker man sådär så fort man gör nånting kommer man ju bli ett nervvrak !  



tack o lov så har jag inte dött än! :D


fina ord
Postat av: milling :P

TänkarN :P <33 igen (a)

2010-03-08 @ 19:33:25

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0