hihi :')

nu är jag glad igen! :D
klockan fem tar jag bussen till jennifer (y)
hihi

usch va arg jag var förut ! skulle tillomed kunna slagit ner självaste pippi långstrump. så stark var jag. ilska bygger muskler! :D 
nämen gud, jag vet inte vad jag babblar om nu asså.

men men dag ser ut ungefär såhär :

* fortsätta sitta här
* äta typ lunch eller nåt
* ta en promenad i friska luften
* duscha
* middag
* åka till jennifer

det blir så bra så :D


och eftersom jag inte har så mycket för mig så kanske det blir ett sånt där underbart tankeinlägg lite senare.
undra om det är hälsosamt att tänka lika mycket som jag gör ? ;o

o det kanske blir en bild också, om jag är på det humöret :)


hörs sen , puss <3


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0