Hejsan Svejsan

Oh kära nån asså. är det jag som är otecknisk , eller är det lika krångligt för alla , det här med att fixa headern o skit? x)
här sitter jag o sliter för att få det att funka. o då märker jag sen att bilden är alldeles för liten. o sen så får jag inte bort bloggnamnet ..
nä, nu lämnar jag dedär åt Jennifer :D
hon är så söt o ska fixa det åt mig , tack sötan <3

men ja , heeela dagen har jag suttit här (a)
men hallå, vem vill vara ute när det är så här grått och trist ? inte jag iallafall! nu är det bara att väänta... det är ju 3 månader kvar till sommar!
jag lääängtar <3

men nu ska jag hitta på nåt. får se vad det blir :)
skriver mera senare , puss<3

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0