Hej . och förlåt idag igen (a)

Sen jag kom hem har jag bara legat framför en film. han sån mensverk så jag dör seriöst snart... kunde knappt
jobba på lektionen eller nånting idag.. men angelica räddade min dag, för hon hade Ipren o nåt mer. thanks (y)

Men nog om sånt privat sk*t ;)
Jag kan ju ta och berätta om musikalen Hair .
Jag tyckte den var helt okey. Blev lite avis, det verkade så roligt att vara med i nåt sånt där ! :D väldigt bra jobbat !
Och det var en tjej där, väldigt liten och smal, o hade en orange klänning.
Hon hade världens utstråling !
Blicken drogs till henne hela tiden , hon var jätteduktig att dansa och sådant , och såg glad ut hela tiden! jätteduktig tjej !

Jag har bilder och video. men orkar inte lägga in något av de just nu. Och video vet jag inte riktigt hur man lägger in.
så det får bli en mycket senare fråga (a)

Nu ska jag ta ett verkpiller och sedan läsa lite bloggar !

k y s s (L)


fina ord
Postat av: milling :P

jag längtar tills imorgon (A) <3

2010-03-30 @ 21:16:56
Postat av: Jenny

Sv: Haha x)

Även att du skrev fel bloggadress också x) Du missa ett i :p



<3

2010-03-30 @ 21:55:01
URL: http://rosabeebis.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0