Godsöndagkväll !

Jag fick en fråga vad vilken hårfärg jag tycker är finast, blondt eller brunt ?

Det är olika från person till person. 
Jag själv trivs bäst i blondt, men om jag passar bäst i det vet jag faktiskt inte ^^
Men det är ju vad man trivs i som räknas , tycker jag :)
men somsagt,
det är olika beroende på vad man passar i. men båda hårfärgerna är fina :D

det är därför jag blir så osäker på vilken jag själv ska ha :o
fast , det blir nog blondt. jag känner mig mer som miig i de ! :]


Men nu ska jag kolla på nåt danskt program. det heter nånting med reikjavik eller nåt.
kommer faktiskt inte ihåg ! x)
men det är bra iallafall :D
det är typ på ettan .. eller tvåan . jag är senil! hihi
men whatever, jag kan ju skriva sen när jag vet vad det heter ;p

hörs sen , pusss <3

fina ord
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

2010-03-14 @ 21:40:41
URL: http://hahaha.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0