God måndagmorgon!

Godmorron :)
Klev upp runt sju imorse (!!) för jag kunde inte sova. Extremt irriterande med tanke på att det är lov. då ska man ju passa på att sova länge, men nejnej .
Men mamma klev också upp då, så vi gosade ner oss i soffan och kollade på film :D
filmen hette typ condition zero. inte riktigt säger på att det var så det hette. jag försökte hitta bilder på den på google, men då kom det bara fram bilder på cs (counter strike) -.-
men iallafall, filmen var faktiskt väldigt bra!

kan berätta lite kort om handlingen:
Det handlade om vad som skulle hända om människorna helt plötsligt försvann från planeten. Verkligen helt plötsligt. Man fick följa jordens gång, hur allt vi människor byggt upp bröts ner. alla byggnader rasade, alla djur återblev vilda.
Jorden blev, efter hundratals år utan människan, åter som den var innan vi kom och förstörde.

Den var jättebra gjord!

värd att se ! :D




men vetni vad?
Idag är det jättevarmt ute, ca 7+ tror jag mamma sa! :D
underbart, äntligen börjar det bli vååååår !

men nu ska jag ta o äta nån frukost :) skriver senare!
<3


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0