en blogg utan bilder blir tråkig.

jag vet att det är tråkigt men en blogg utan bilder.. det är mycket intressantare när man har det.
och jag vet också att jag suger på att lägga upp bilder.. men nu får ju iallafall nån lite då och då (a)

nä men seriöst, jag ska försöka bli lite bättre på det, så det blir intressantare! :)

jag börjar redan nu


a picture of me :]



och så vill jag bara säga att jag känner mig tjockare än en gris. jag är PROPPMÄTT !!!
men det var lätt värt det ^^
fast jag har inte ätit upp än, har hälften kvar. men jag orkar absoluuuut inte äta mer x)


ajja, nu ska jag gå och borsta tänderna , sen ska lilla jag sussa så sött i min lilla säng !

g o d n a t t s ö t <33



Och johan , jag älskar dig <3

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0