bikini samma sak som underkläder?

kan man tänka så?
om jag lägger ut en bild här,  på mig i bh och trosor, är det samma sak som att jag lägger ut en bikinibild på mig?

endel tycker nog det skulle vara skandal om jag lade ut en bild på mig , där jag står på mitt rum, med bara underkläder .
men skulle det vara skandal, om jag lägger ut en bild där jag står på mitt rum i bikini ?
hmm... ?

men , om jag lägger ut en bild på mig när jag ligger på stranden och solar, i vanliga underkläder . då skulle det inte vara skandal , visst ?

så , varför blir det sån stor skillnad på om bilden är tagen på mitt rum, eller ute.
och varför är skillnaden så stor mellan bikini och bh o trosor ?

det är ju fortfarande sammasak !
bikini är ju bh och trosor, bara i ett annat material.

och om jag tar en bild på mig när jag är inne,  i underkläder, då skulle det nästan räknas som nakenbild.
om jag lägger ut en bild på mig när jag är inne, i bikini, då skulle det inte räknas som nakenbild ?

konstigt, att två nästan helt likadana saker, blir sedda på helt olika sätt ....

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0