Är i nälden !

Hej . jag fattade helt fel, det var inte till åre vi skulle, det var till nälden . vet inte hur jag fick till det till åre,, kan ha varit så att hon sa att man åkte mot åre x)

Jag har lite bilder som jag ska lägga in sen ,  men jag kan tyvärr inte göra det nu , för mamma håller på och laddar upp nå grejjs .
men det blir sen , jag lovar (y)

Men jag kan ju ta och berätta om hur dagen har varit
Började med att kliva upp klockan sju.. måste ha tid på mig på morgonen ^^
O sen åkte jag med johan till bräcke , på de där spanska grejset .
Jag var inte uppskriven på att göra nånting , så jag gick runt och gjorde lite allt möjligt . Var mest med Johan (a)
men sen fick han jätte ont i huvudet, så han åkte hem :(
stackars min älskling :'( <3
Fast han mår bättre nu :D
o sen så gjorde jag allt och ingenting ..
och juste jag, det var lotteri också , o Karin köpte tio lotter, hon vann på typ nio av dom :o
nice huh ? :D

ajja , sen åkte vi hit, till Nälden då ..

och juste ja, jag och mamma hämtade ut en väska idag. en såndär bag nivet?
super bra att ha till idrotten och så , så jag är glad :D

men jag lägger in bilder sen !

k
y
s
s


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0