jag måste bara säga ...

att det är så trååkigt att bläddra bland en massa bloggar, o så är varannan blogg en fotoblogg !
uuuh.
asså förlåt mig, men jag tycker det är mycket roligare, o mycke intressantare med en "vanlig" blogg.
en där man visar bilder på sig o sina vänner o blabla, nivet !

vad är det roliga med att läsa en blogg som bara har bilder på typ blommor ?
sjukt tråkigt ju .

o endel tänker ju att huvudsaken jag har en bild i varje inlägg, o så tänker jag också!
men då behöver inte den bilden vara en blomma.

fast uppenbarligen tycker ju inte alla som jag. smaken är som baken, såattsäga.
och om nån läser detta o råkar ha en sån blogg så behöver du ju inte ta det personligt.


och om nån undrar så älskar jag att fotografera ! men hur kul är det för er att kolla på mina blommor?
 inte ett dugg roligt.


jajjemen, puss på det ! 
hörs
kyss 






fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0