young guns.

är i hemma nu. alltså inte i nälden. o ikväll ska jag till johan. wiiie :D

i typ förreigår vare va? ajja, då sov jag iaf i stan.
fast var inte på yran. men iaf, lägenheten ligger bra till, så jag kunde stå på ballkongen o lyssna :)
så jag hörde the ark och typ europe ? o stod o kollade på folk.
rätt kul.
fast sen gick jag o la mig . fast det var svårt, för musiken hördes som faen plus massa folk som skrek :o

hade gärna varit där inne, men det skulle jag planerat tidigare och så vet jag inte om jag hade haft råd ?
menmen , så kan det vara.

nu är jag iallafall hemma.
har kollat på film större delen av dagen. young guns.
jättekul, nä men whatever :)


nu till det dagliga bloggläsandet . wiho.


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0