snuffstuffs.

jag sitter i typ dvärsätt (?) o gör ingenting i stortsätt.
extremt tråkigt :o

idag har jag varit på stan, följde med mamma till stan klockan sju i morse ! hon opererade ut en tand.
hon hade infektion i tanden , o det var livshotande skador för det kunde påverka hjärtat och så.
stackars mamma :(
men nu är tanden borta o allt är bra :D

ajja , efter det gick vi till lägenheten o jag sov nån timma, sen drog jag ut på stan. där vare såklart fullt med folk.
efter en sväng hit o dit mötte jag upp emma :)
hon skulle hjälpa mig hitta jeans, men det är seriöst omöjligt :o
så det blev inga jeans denna gång, men två par jeansleggings blev det åtmistone.

sen sa vi hejdå o jag drog hit. eller nä, mamma drog mig hit -.-





och ungefär såhär ser jag ut just nu.


och överskriften av ingenting att göra med nånting . fast ändå så har det nånting att göra med ingenting.

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0