nightpowah.

the power of john blund is coming!
så dags att sova.

närå , för jag måste packa . ska till nälden imorn , and there i stay i två veckor !
kommer sakna johan innerligt mycket :'( ♥ 

                                                      måste bara säga en sak.. 
                                                                    johan,
                                          du är den underbaraste personen som finns! 
                                                jag älskar dig med hela mitt hjärta,
                                          o jag hoppas att vi är tillsammans föralltid! 
                                             mig blir du aldrig av med gubben, hihi 
                         




nu packar jag ner datan. får se när jag skriver nästa gång, förmodligen imornkväll.

pusshejdå !


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0