jo jag undrar ...

.. om nån vet hemsidan där man kan kolla vilka man ska ha hi klassen ? :)

vet att det finns nånstans man kan kolla , men vaaart? :o
jag är så nyfiken så jag spricker!

ajja, om nån kan svara på det så tack ♥


blir så less. jag hade skrivit rätt så mycket här , o så tänkte jag lägga in en bild .
men så funkade ingenting på min data , så jag sparade o bytte till mammas, o då hade typ allt jag skrivit försvunnit . j*vla pissenisse .

ajja , jag sitter o väntar på att mamma kommer så ska vi äta , sen ska jag kolla på nån dålig film o längta tills imorn då jag får tillbaka mitt liv o åker till Johan !
när jag är hemma gör jag absolut ingenting !
hos han är det roligt vad vi än gör, eftersom det är honom jag är med .

aja, får inte sitta vid mammas data, så det är bäst jag går ;p



rätt gammal bild. men den duger

fina ord
Postat av: Susanne

på op.se kan kan kolla vilka som kom in vart :)

2010-07-08 @ 18:41:49
URL: http://susannepersson.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0