goodmorning sunshine!

fast nån sol är det inte , men lite positiv måste man ju vara :o
idag vaknade jag inte av åska, jag vaknade av nåt ännu värre !!
mardröm :'(
buhuu ... :(



tänker inte berätta nånting om den , näe , ska bara glömma bort den :o



såå , vad ska man göra en härlig (blåsig) sommardag som denna ?
inte ett skit kanske ?
eller jo , jag ska kolla på satc 1 . filmen asså , för nu har jag sett 6 dvd men 4 satc avsnitt på varje , så alltså 24 avsnitt :D
 i'm a nolifer , men wtf .
så idag är det faktiskt dags för filmen . har sett den förut , men den är bra !

tror faktiskt jag tar o kollar på den nu , genast !
mysig morgon , te , macka och se sex and the city


hhejdå



fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0