glädjedödare ;)

medan folk taggar inför ännu en kväll på yran så sitter jag och längtar tills Johan kommer och hämtar mig. ♥
och nu gott folk är det 23 dagar kvar till skolan börjar. iallafall för mig. så njut av sommarlovet nu, för snart är det över.
haha vilken glädjedödare jag är ! menmen, face the truth. och btw, tiden går fort, så snart är det sommar igen, och snart är det yran igen.
aw, nu gav jag tillbaka glädjen jag nyss dödade va ? :)
men, eftersom tiden går så fort så kommer vi alla snart att vara gamla och skruttiga, o glömt våra egna namn!
HAha.

men nu ska jag sluta babbla. vi får la se när jag skriver nästa gång.


 PS. fick nyss reda på att johan är typ fem mil från stan. så alltså kommer det dröja typ en och en halv, två timmar tills han är här. bläää ... -.-


hejdå.

fina ord
Postat av: mandana

fin blogg

2010-07-31 @ 20:57:42
URL: http://mandanaveysi.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0