tidsinställt.

Eftersom jag aldig skriver, och dessutom är hos johan i helgen så kommer jag ju inte skriva.
men nu när jag ändå skriver kan jag lika gärna göra ett tidsinställt också.

jag har ingen aning om vad jag gör just nu, när ni läser detta, hah.
kanske äter, kanske är ute o går, kanske myser med johan, kanske bakar, kanske sover.
aja, whatever!

förresten så måste jag säga en sak, som jag även sagt förut.
det är gulligt att ni är några stycken som faktiskt tar er tid o läser min blogg, trots att jag aldrig skriver.
pusspåer (y)

nu ska ni få ännu mer egobilder.
och om någon kanske undrar
varför jag aldrig lägger ut bilder på annat än mig så är det för att jag endast har mobilkameran, o den är typ sönder, det funkar bara om jag håller på ett visst sätt och blabla.







kram på er.

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0