i need light!

Jag sitter hemma som vanligt.
alltså, jag orkar typ inte göra något efter skolan, jag är för trött ..

mörkret och vintern gör mig trött och slö.. usch.. jag vill ha sommar!
det mysigaste med vintern är dom härliga dagarna då man grillar, åker skoter och sådant.
dom stunderna är vintern helt okej.
men skoldagarna, då man kliver upp jättetidigt, och det är mörkt och kallt, sedan är man på skolan, så när man slutar är det mörkt igen.
man missar dagsljuset, och det är inte bra.
Man behöver allt ljus man kan få på vintern, annars kommer man ju deppa sönder..

Men nu till något roligt !
Snart är det ju jul, som alla vet. och jag ska fira jul hos johan! åh jag är så glad :D !!


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0