var har jag dig då?

jag måste erkänna en grej.
jag saknar våran gamla klass en aning. men asså , det är ju rätt självklart egentligen.
nu har man ju inte lärt känna alla riktigt, o man vet inte var man har dom lixom.
fattar ni?

den gamla klassen gick man ju med i hundra år typ. vi växte upp med varann.
guh, fett sorgligt att säga "den gamla klassen"
men vad är det man säger?
ut med det gamla och in med det nya.

det är alltid läskigt med förändringar.
men det kommer bli bra. klassen är helt okej. bara vi lär känna varann blir det nog great .

jag tror jag är en av typ tuuusen stycken som tänker såhär.
som inte riktigt vant oss vid alla dessa förändringar som sker nu.

fast samtidigt som man saknar det gamla lite, är osäker för vad som hända skall, så tycker jag det är jätteroligt! :D

kul att komma till nya ställen, lära känna nya människor. det är kul, jättekul :D
men även annorlunda, snäppet inpå läääskigt.
men detta blir nog bra.
måste vänja mig bara. ^^






fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0