kommer inte på nån rubrik :o

Har ju varit hos johan idag. vi kollade på eclipse.
och helt ärligt så levde den inte upp till mina förhoppningar..
så det var synd. Fast Twilight filmerna kan nog inte bli dåliga, men ettan o tvåan var bättre.

Sen var Johan så söt o gick med mig hem :D o gick sedan tillbaka , han är världens underbaraste pojkvän, bara så alla vet ! :$

sen när jag kom hem gjorde jag mat, o målade naglarna o nu sitter jag här !
måste bara lägga till att jag har suuuper söta rosa naglar nu! aw (a)






så, börjar ni bli nervösa inför skolstarten? 
jag börjar bli lite nervös faktiskt, men den värsta nervositeten lärju komma imorn bitti x)
men jag längtar också, det ska bli så rooligt ! :D


mystisk bild, men den duger.
nu är det bloggläsning på G .

fina ord
Postat av: Anonym

sv: härligt! skönt o höra!



det är bra med mig, skolan har börjat så det är lite segt men det funkar ändå ;) har du haft en bra sommar?

2010-08-22 @ 20:47:42
URL: http://xaliice.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0