weird , yes.

jag har lust att skriva . jag vet bara inte vad ?
allt och ingenting kanske?
jag älskar att skriva o jag älskar att läsa. ska ju gå samhälle media text. en blandning av sånt jag tycker om. 

vad tycker jag mer om att göra.. hmm.. ? 
umgås med johan, självklart.
sjjunga. 

äh.orka berätta allt jag tycker om att göra ? ;o 

men jag måste skriva nu känner jag.
läs om ni vill, eller skippa det. 

roligare att skriva saker jag är rädd för , än saker jag tycker om att göra. hihi. 
så, jag ska skriva typ sju saker jag är rädd för.

1. spindlar !!

2. småkryp överhuvuddaget ;o

3. mördare o pedofiler o allt sånt , nivet !

4. mörker (ibland.. ibland inte)

5. jag är åkrädd. bilar då alltså. fast det beror också på vem som kör. men ah. 

6. åska ^^ (fast det kan även vara mysigt) 

kommer faktiskt inte på nåt mer just nu. 

haha, om jag ska vara helt ärlig , så är det faktiskt så att ... när det åskar rätt rejält här, så brukar jag och mamma alltid gå och sätta oss i bilen tills åskan har lugnat ner sig ^^ 

aja, om det nu var nån som bestämde sig för att läsa så tror jag det är bäst att avsluta detta helmystiska inlägg här så man orkar läsa klart :) 


här kommer några fler bilder från myspys tältningen :) 


  
aw :$


min pojk är bara fööör söööt asså !
dont kill me for this honey (a)


och såhär underbart väder hade vi!

nu ska jag läsa bloggar :)

puss


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0