tomorrow tomorrow..

nu har jag typ packat klart.
har bara lite småprylar kvar, som typ smycken o grejer .
och så mat. den packar jag ner sist, ofc.

gaaah, ni fattar inte hur mycket jag längtar till skolan.
hah, rätt sjukt. men asså , det ska bli sååå kul!




har just nu ingenting att skriva om. det är ju ovanligt för att vara mig ;o
jag är mest bara trött, o funderar på att gå o lägga mig.

och förresten, om någon undrar varför jag nästan alltid har en svart t-shirt på mig på mina bilder, så är det min pyamas! så nu vet ni det också.
lite onödig fakta sådär.

när jag är hemma har jag alltid på mig pyamas! hihi, det är så himla härligt!



det såhär att jag inte allt blir bra på bild idag. såatt så kan det vara.
men nu ska jag nog ta och gå o lägga mig . o så måste jag prata med Johan om imorn !

sov så sött , p u s s s

fina ord
Postat av: Erika(jyringen)

sv.tack för tipset men jag står över :)

2010-08-20 @ 22:29:45
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: axelina - FOTOBLOGG.

hejsan! kika gärna in på min blogg och skriv vilken linje du gick/ska gå på gymnasiet och varför du gick/ska gå den linjen :) kram.

2010-08-20 @ 23:39:12
URL: http://aaxelina.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0