time is going to slow..

jag längtar till skolan börjar faktiskt.
allt kommer bli så annorlunda, och det behövs förändringar nu efter samma sak i nio år lixom?
hoppas allt blir annorlunda på ett bra sett då, förstås .

kanske jag är konstig som längtar till skolan?
men, så är det iaf. sen lär jag nog längta tillbaka till sommarlovet efter ett tag, men så får det väl bli då.
det är nog bara en sak jag inte vill ska förändras. det är förhållandet mellan mig och johan.
och såklart så vill jag inte att vänskapen till mina vänner ska förändras heller.
men ja, ni förstår grejen.

nu ska jag, för att ha nåntng att göra, klippa gräset.
uuurtråkigt . men jag måste -.-


puss.

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0