TILL MAMMA !

mamma , läs detta :)

jag är inte nöjd med min hårfärg, för jag tycker den är grönaktig.
o jagvet att du tycker det är fint, men det är min åsikt som är viktigast ! :)

så här är det. jag har köpt en toning av angelica , i didn't tell you , hihi.
men iaf, det var just den färgen jag valde ut på willys när jag var där med johan ,
men när jag pratade med dig så tyckte du jag skulle ta en ljus brunfärg, så jag köpte inte den jag egentligen ville ha.
och då blev resultatet grönt.
men nu har jag köpt den färg jag ville ha av angelica, för hon hade en över :D

Och toning förstör inte håret , som du säger. så du behöver inte oroa dig för det :D

såhär ser iaf toningen ut :



jag kommer känna mig mycket finare hela jag, när jag är nöjd med håret !

men jag vill ha ditt godkännande mamma ? ♥
så snääällla ?

du kan ju ringa när du ser detta :)


och så vill jag bara säga att jag älskar dig mamma! ♥
o jag trivs bra i lägenheten , o linda är jättetrevlig, så detta kommer nog bli toppen :D

pusss !

fina ord
Postat av: Emodia

sv: 159kr kostade den på "The Look" här i JKPG.

2010-08-21 @ 22:02:38
URL: http://emodia.blogg.se/
Postat av: Linda Sundbris

hehehe, tack du är också jätte trevlig :)

2010-08-22 @ 13:33:51
URL: http://liindasundbris.blogspot.com/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0