systeryster

visste ni om att jag har en halvsyster. fast hon är inte halv iochförsig. så jag börjar om.

visste ni om att jag har en syster ?
mina vänner tror jag vet om det.
men det är ingenting jag direkt brukar prata om, för jag har träffat henne typ EN gång, o den gången minns jag inte ens.
jag har aldrig sett en bild på henne, o inte vetat extakt hur gammal hon är..

men nu idag så kollade jag på facebook, o hon hade skrivit till mig.
hon hade skickat vänförfrågan till mig förut , men jag accade inte, för jag inte visste att det var hon.

men iaf.
linda, min syster, är 20 år .
det är typ det enda jag vet om henne. och nu vet jag hur hon ser ut också .
en jättefin tjej :D

vi har inte haft någon kontakt under nästan hela mitt liv, så jag tycker det är jätteroligt att hon skrev :D 

fast det känns inte som att hon är min syster. fast det är ju rätt så förståerligt om man säger så.. 
men det är rätt sjukt. det har typ alltid varit så att i klassen var vi typ tre st som inte hade nåt syskon. o jag var en av dom.
men det var ju egentligen fel. haha . 
det är coolt .

hon bor i stan. det vet jag också.
omg. läskigt att träffa henne. vad ska vi säga ? prata om ?
ajja, det löser sig väl då.

vi får la se var detta leder.
jag tycker iaf det är ssspppännannde ! ^^

hihi




hah. jag tror ingen kommer orka läsa detta. men det bryr jag mig inte om, för jag skriver för min skull.
bara bara min skull. 
jag lixom behöver skriva av mig.


tackochadjö. 
izabellaenglund 

 


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0