singmedsaraling!

oooh vilket klyftigt rim där asså ;)
men så är det.
efter skolan var jag med bubbilubben en stund, sen följde jag med en tjej från klassen, som heter sara, till en kör. :)

hur det kommer sig hehe?
jaa.. jag frågade henne var hon sjunger, o då sa hon att hon skulle till en kör idag, som hon aldrig varit till, så då kunde jag ju följa med. so i did :)

dock vet jag inte riktigt om jag ska fortsätta eller inte. 
vi får se.

men nu ska jag gå o göra mat o typ kolla på tv. 
måste försöka bli av med min rackarns förkylning ..  



i see you.
tycker det är fint när dom säger det i avatar. det låter så omtänksamt.
som att man ser personen, både det inre och det yttre.
en mycket trevlig hälsning.

gaah, måste se det filmen igen känner jag :D





                                                                                                                             men nu är det matdags.

fina ord
Postat av: sara

haha jaa man kan egentligen undra sig hur det gick till?

svar: åh tack :D har du någon video när du sjunger?

2010-09-01 @ 16:33:22
URL: http://saraling.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0