ooh så spännande :D

Jag satt nyss med mamma och planerade mat inför det kommande veckan.
För som sagt så åker jag till stan på Lördag :)
så har gjort en inköpslista o lite sånt. suuuuuuuuuuper kul säger jag bara :D det ska bli så spännande!
Lilla Izabella är en stor flicka nu (a)

och sedan apro på mat så åt jag en supergod middag idag. Orientalisk fläskfilé , det ni ;)

aja, nog pratat om mat. nu ska jag tala om för er att jag har suttit vid denna manick hela dagen. menmen, som jag sa förut, lika bra att njuta av dom sista dagarna på sommarlovet :)




Ifall nån undrar var jag ska bo så är det i mormors lägenhet.
Det är en femma, o jag bor i ett av rummen.
i ett annat rum bor det en tjej som heter linda, o är lika gammal som mig
o i ännu ett annat rum bor det ett par, jag tror dom är ett år äldre än mig.
jag tycker det verkar bli suuperbra!
jag är verkligen helnöjd!
(y)


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0