niiight !

jag är verkligen supertrött !
hade egentligen tänkt att kolla på film nu, - da vinci koden. (jag vet inte om det stavas så)
men jag orkar verkligen inte.
och så börjar jag bli förkyld också. har ont i halsen o huvudet, o så snuvig. inte okej.

så nu ska jag lägga mig o sängen o bara njuta av att lägga mig tidigt.

imorn åker jag hem. vet inte om jag orkar ta med mig datan, men jag ska be snällt om jag får låna mammas, så jag kan uppdatera lite under helgen.

aja, jag skriver imorn bitti, om jag inte försover mig eller nånting sånt. men det är högst otroligt.

sov så gott, godnatt !

fina ord
Postat av: Elina

ja :) hm..asså den va vind och vatten tät så ingen vinterjacka heh:)

2010-08-26 @ 21:37:39
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jo, snälla gumman, ta med dig datorn, det orkar du. Du vet hur irri jag blir när jag inte får spela poker :)

2010-08-26 @ 23:37:09

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0