morsning

vaknade för ett tag sen. det blev inte så att jag var ute så länge igår. kom hem runt halvtolv kanske?

typ 20 i tio gick jag till puben där ellen och massa andra folk var. så satt vi där och pratade. och så var det ett band som spelade också.
bra faktiskt :)

iaf, sen typ 20 över tio kom älsklingen, för han skulle på lan hos isaksson.. x)
så när dom gick hem följde jag med, o sen efter ett tag kom jeppmurs och fredrik också.
o sen gick jag hem , var så trött så jag höll på att somna på johans axel. aw.

när jag skulle pussa johan hejdå så smet isakssons hundvalp ut :o
men allt gick bra.
o sen gick jag hem o la mig. 
där har ni min kväll :)


påväg hem.
trött och blä.

enda bilden jag har från igårkväll x)

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0