min dag har varit ...

helt och hållet okej. (y)
det var inte så nervöst som jag trodde faktiskt . pjuuh..

så idag har vi mest suttit i klassen o pratat om linjen o sånt, o så hade vi även typ en tipsrunda runt i wargen för att lära oss mer om var allt ligger.
asså helt insane va krångligt det är :o men man lär sig väl med tiden.

och sen på eftermiddagen så parades vi ihop två och två, så skulle vi göra en snabb intervju med varann. o så fick vi tips på hur man skulle göra o grejer .
som ni kanske inte visste så ska jag gå samhälle media text. det är alltså en journalistik-inriktad linje.
fett roligt !



men orkar inte berätta mer om det nu.
sen efter skolan träffade jag sara o bella en stund, sen var jag med johan.
så därför har jag inte skrivit nånting ;p




tihi vi är söta :$
och där har ni även en bra bild på min hårfärg :)

fina ord
Postat av: Mamsen

Fin färg, gumsan!

2010-08-24 @ 09:40:17
Postat av: Soha

söta bilder

2010-08-26 @ 18:12:28
URL: http://scheffi.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0