kvällsbloggning här då .

skulle egentligen vilja sova raka spåret, men jag är ju så snäll och uppdaterar här först ;)
usch
vilken åska det har varit typ hela kvällen ! läskigt ;o
men medan blixtarna har svept över himelen har jag , linda och hennes kompis (förlååt men jag kommer faktiskt inte ihåg vad du heter :o, måste ta reda på det imorn!)  o pratade om allt mööjligt! trevlans.

förresten kan jag ju berätta angående inlägget nedanför.. min snälla mamma gav mig tillåtelse att tona, tihi
tack ! :D

nu ska ni få en o annan bild från idag , sen ska jag soooooova !






bubbilubben <3



men nu är det sooovdags!
natttiii !

fina ord
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Jag har just nu en månadens blogg tävling, det skulle vara kul om du ville vara med! Kram

2010-08-22 @ 10:11:16
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Linda Sundbris

Hehhehe, hon heter Julia och dom andra som var här var, Peter, Gustav, Richard och Johan :)

2010-08-22 @ 13:24:39
URL: http://liindasundbris.blogspot.com/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0