kvälll .

så vare snart dags o lägga mig.
hur är det med mig så kan man fråga sig?
jodå, man kan väl säga att det är bra. 
efter lite oboy o fångarna på fortet har jag återhämtat mig efter att ha gått hem från johan i spöregnet, med skavsår på båda fötterna.
jag lovar er att det inte är kort bit att gå. från willys in till stan. i spöregnet känns det som minst tio mil :o

men nu ska jag ta o lägga mig o sova.
måste upp rätt tidigt imorn o duscha. Johan är så snäll så han köpte hårfön till mig idag, så jag slipper vänta tills jag får min lön . är verkligen i behov av en hårfön, jag lovar :o


men nu ska jag gå och borsta tänderna.
och ni får ursäkta att det bli så lite uppdatering nu förtiden :(.


puss och godnatt .  

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0