jag är en sån läs-geek !

fast inte som bjänndal då kanske. men jag har iallafall läst ut boken jag började läsa imorse !
VISST ÄR JAG COOL ? ;)

så om nån undrar vad jag har gjort idag så har jag läst, läst, läst, läst och LÄST :D

har man sett , nu har ni fått veta en liten grej om mig.. har jag en bra bok så kan jag läsa o läsa tills boken tar slut. jag vill knappt slita mig från den. jag älskar att läsa



riktigt bra böcker, dom här alex rider böckerna !
nu har jag bara fjärde och sista boken kvar. vill inte att dom ska ta slut, buhu :'(

aja. finns andra.



och juste , måste ju berätta om min morgondag !
jag ska åka till stan och träffa Nathalie ! :D
en tjej jag inte har träffa på ..? ett år kanske?
känns så iallafall .
det ska bli jätteroligt ! :)

sen åker jag till johan på eftermiddagen. så det kommer bli en riktigt bra dag helt enkelt ! (y)

jag ska försöka skriva ett inlägg imorn bitti. men sen när jag är hos johan kan det hända att det blir väldigt lite skrivet :(

vi får se .


puss

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0