godmorgon

klev upp för typ en halvtimma sen. är hur trött som helst ..
ska snart gå och duscha , sen äta sen kommer johan och hämtar mig :D
ska ju campa i typ tre dar, (beror lite på vädret)
niiiiiiiiiiice ju !


dom flesta tjejer lär ju tänka typ .
OMG hur ska du kunna kolla dig i spegeeeln ? :o
och ska du inte duscha på tre dagar? :o

för det var typ rektionerna när vi skulle tälta en natt med klassen.
men så här är det.

jag behöver ingen spegel, för jag vet att jag alltid är fin.
och vi ska tälta på en strand, så jag baaadar ist för att duscha ! :D

haha ;)
skämt skämt. lr? ;)


                                                                                                                            izabellathebestenglund


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0