godmorgon!

jag började min morgon med att kolla på en film jag aldrig kommer lessna på : pirates of the caribbean .
har sett den maaasssooor va gånger, och tycker alltid att den är lika bra, hihi :)



så vad ska jag göra idag ?
jo packa ! för imorn åker jag till stan som jag nu sagt hundra gånger ;p
iih va kul :D



men nu ska jag fortsätta kolla på filmen.

pussss


fina ord
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-20 @ 13:58:53
URL: http://moathemoses.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0