goddagens

jättemysigt väder faktiskt. och jag sitter inne. men ärligt , jag orkar inte gå ut o sola, jag blir bara fööör rastlös :o
blir nog att sola lite solarum innan skolan börjar kanske ? x)

fast har legat och pressat en liten stund idag faktiskt . goodgirl,  yey.
och sen resten av dagen har jag suttit inne och ... läst ... ;)
geek huh ?
jättebra bok iaf, som jag nu läst ut, så ska jag och börja på fotsättningen lite senare.
inte för att nån kanske bryr sig , men jag läser iaf en serie om en typ ungdomsspion som heter alex rider.
började nu på sommarlovet och ska nu börja på bok tre ! :D

aja, nog om det.



funderar på att ta med mamma ner och bada sen kanske ?
får se hur det blir med det, nu ska jag typ läsa bloggar, as usual ;p
en daglig och mycket intressant sysselsättning ju :D



pussbye.


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0