gilla (y)

jag har funderat på en sak, om man gillar nånting på fb, så kan man ju sen trycka på "sluta gilla" 
o trycker man där så måste ju det betyda att man ogillar den saken, eftersom man har slutat gilla.
så alltså, det måste ju betyda att det går att ogilla , som alla tjatar om! :D

förstod ni ? om inte så läs en gång till :)



isf, jag tog nyss våran duschkabin-oskuld! :D
det innebär att jag var den första att duscha i våran nya duschkabin :p

fettnice säger jag om det. så på den punkten trycker jag på Gilla!


sämst bild dock.


fina ord
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; så kul att du är med :D

2010-08-20 @ 03:12:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0