DAGENS;

tiden att åka till stan blev ändrad till klockan tolv -.-'
klivit upp halv åtta i onödan dårå. menmen .

eftersom jag inte har nånting för mig så tänker jag lägga ett och annat höstplagg:



från Gina Ticot.  249:-

ser så himla härlig ut, och passar ju nu till hösten !



och nånting mer som passar till hösten/vintern är dessa!
Joanna SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM
från Nelly.com . 199:-
jag tycker dom här skorna är vinterns sko detta år också!
Jag har inte fastnat för den dära grejen att det är kängor som gäller nu till hösten.




Tara Jacket SEK 479, Du & Jag - NELLY.COM

Och denna jacka var ju hur söt som helst !
men vet inte om den är speciellt varm. men oh så gullig ^^  


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0