snart ska jag faktiskt sova .

jag var ute o gick i en timma ungefär , pratade med johan hela tiden :$ o sen när jag kom in så fortsatte vi prata i typ en o en halv timma ^^
o efter det satt jag här en liteeen stund , sen hängde jag tvätt (skulle haft torktumlare) och nu sitter jag här igen !

japp , så har min kväll sett ut .

jag ska fortsätta kvällen med att skriva lite här , sen borsta tänderna , sen sätta på mig pyamas o ja , bla bla bla .
i dont think you care ;p



 


men vet ni vad jag har kommit fram till ?
 
jag har ingen bästa vän.
ingen jag vet att jag kan berätta allt för .
ingen vän jag kan ringa när som helst , för att prata om ingenting .
ingen jag vet att jag kan prata med när jag är ledsen.
jag har ingen jag kan verkligen prata tjejsnack med.

men jag har haft . fast dom har ändrats lite hit o dit med åren , men jag har iallafall nästan alltid förut haft en bästa vän.
en som haft mig som bästa vän också .
och jag tror faktiskt man behöver det.

som liten hade man ju en bästis . man delade bästishalsband och sånt.
o jag tror och tycker att man även nu , i den här ålder behöver en bästis.
det är i tonåren det händer så mycket . man upplever livet på ett annat sätt .
då behöver man en vän som finns där. en bästa vän.

Men jag är glad för att jag har dom vänner jag har.♥

fast jag saknar att ha en sån som jag vet alltid finns där.


 

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0