jag tycker o tänker ! (y)

Har en paus i rumbytandet o städantet o ja , you know.

Och jag måste bara säga en sak ,, Jag har sett på flera bloggar och så att baseball jackorna från bikbok är väldigt populära .
nu är det ju inte så att jag har sett dom irl , men på bilderna ser dom skitfula ut :o
Vaaarför ska man ha en sån ? 

hoppas inte nån som läser har en sån (a)

jaja , smaken är väl som baken . och enligt mig verkar dom .. ja .. fula!




Men jag ska till stan imorn , så kanske hinner svänga in lite snabbt och kolla på dom . jag bara måste se hur dom ser ut . då kanske jag ändrar åsikt också , vi får se.
Jag kan berätta sen när jag städat klart vad jag ska göra i stan.

hööörs p u s s ♥

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0