hejhopp sockertopp !

det känns som att matten gick bra . hoppas jag har rätt ! (y)
izabella är duktig !
efter provet hade vi hkk , sy o träslöjd . höll på och somna seriöst . är ungefär såhääääääär skolless !
plus att jag skar mig på träslöjden.


men det är snart helg . sköönt som tuusan !
och jag ska till Johan ! från imorn till på söndag . med andra ord , min helg är räddad ♥

men nu ska jag inte skriva mera , för jag ska ta och kolla på ett avnitt av sex and the city.
dom där brudarna är bara för härliga ! love it !




efter det ska jag självklart ut och springa !
känner mig så duktig som gör det varje dag. och det är sjukt härligt med frisk luft och mysig motion.

see you later , aligator !
kyss


fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0