little girl ?

jag har upptäckt en ganska hemsk sak !
jag är inte en liten flicka längre !

detta kom jag fram till nyss när jag och mamma var ute o gick , för då mötte vi tre tjejer som är några år yngre än mig. dom cyklade och hade allmänt trevligt . men jag, jag är ute och går med min mamma.
då kan man ju fråga sig, varför är inte jag med mina vänner som bor här i nyhem ?
näe, för dom är inte hemma, dom är hos sina pojkvänner! o det är jag för det mesta också .

vi har uppenbarligen glidit ifrån varann ganska hårt, och är istället med våra pojkvänner .

jag minns när vi var mindre. då var vännerna allt ! och pojkvännen skulle inte gå före vänskapen .
men nu , utan att man tänker på det så har det blivit så . förhållandet är nu viktigare än vänskapen .

jag älskar mina vänner, ni betyder så himla mycket för mig ♥ ! så ta inte det jag skriver fel !

iaf, förut var det inte så himla viktigt att ha pojkvän , men nu är min pojkvän viktigare än allt .

jag är inte en liten flicka längre !

jag är en tonårig tjej som har ett förhållande, o som ska börja gymnasiet , o som snart måste betala mina egna räkningar !
sjukt ! 

vart tog lilla izabella vägen ? :o  
tiden har gått sjukt snabbt !


fina ord
Postat av: thaipinnen ♥

sv; kika in om du är en av finalisterna i min tävling :)

2010-06-23 @ 21:21:17
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Susanne

jag har gått och tänkt mycket på det nu den senaste tiden, tiden har gått sjukt snabbt! Nyss var man jätteliten, och nu så är man snart vuxen! Lite läskigt :P



Du får skicka iväg ett sms eller något om du har tråkigt någon dag i sommar :)

2010-06-25 @ 22:50:29
URL: http://susannepersson.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0