usch.

det är typ det jag kan säga bara .
jag vill hem. that's it.

såklaaart ska jag berätta om min dag !
först låg jag i sängen , sen åt jag , sen låg jag i sängen, sen satt jag vid datan. och så var den dagen gooone !
jag har även pratat med johan, o det var det bästa med denna dag!

imorn blir förhoppningsvis bättre ! det alra bästa vore om jag bara fick åka hem hem heem , men så läre förmodligen inte bli. men jag ska kanske till stan o träffa nathalie ! snacka om long time no see !
var typ ett år sedan jag träffade henne, lr?
anyway, jag hoppas nååånting händer iaf !

goosh va gnällig jag är ! men asså, jag har all rätt, så är det bara !
men trots min dåliga dag så ska jag faktiskt bjuda på nån bild.

snällizabella

that's what i think about my day !



fina ord
Postat av: milling :P

Jag saknar dig sååå :'(

2010-06-17 @ 18:50:00
Postat av: ellen

sv: tack! :)

2010-06-17 @ 19:32:48
URL: http://yourwish.blogg.se/
Postat av: paulina♥

sv: tack jag tar åt mig det :') <3

hoppas du haft en fin dag!

kram

2010-06-17 @ 22:43:03
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0