nejmen HEJ !

Kom hem igår runt halv nio . Det är verkligen skönt att vara hemma, men det är även tråkigt , för hur hääärligt är det inte att vara utomlands ? ;o
o hur härligt som helst .
men vi var ju tretton ungdomar. alla med olika viljor, så , det leder till en j***vla massa tjaffs !
så det är skönt att vara ensam .

jag hade tänk att ladda upp alla typ 200 bilder, men tyvärr så glömde jag usb adaptern hos glenn.
men lugn bara , bilder kommer ! :)

o jag kan berätta vad vi gjorde och så när jag lägger upp bilderna, så jag har alltså inte så mycket mer att skriva .

Men jag kan iallafall säga att jag hade en JÄTTEHÄRLIG vecka ! (om man bortser från allt tjaffs)


nu ska jag läsa ikapp alla bloggar jag inte orkat läsa i veckan . hihi!
 pussheeej

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0