i am home now.

tråkigt nog ;/
det är väldigt tomt att komma hem, för här är det bara jag och mamma. tillskillnad från hos johan , hihi . han har två syskon, så det är slagsmål och sånt mest hela tiden ;p jag älskar honom och hans familj, det är så kul ! :D

igåreftermiddag var vi upp på ett berg. fattar inte att jag orkade :o :o men när vi var uppe var det lätt värt !
man såg heela gimdalen ju ! (y)

gonna give you some pictures !


you are beautiful


dexter, deras hund . som jag förövrigt är rädd för ! :o en polishund !
och i bakrunden den vackra utsikten :)





you are the love of my life


haaa ha.


nu ska jag läsa bloggar . i'm a geek .
eller?
näe, det är ju vad dagens tjejer sysslar med nuförtiden.
läser stora bloggar - gör en egen blogg i hopp om att lyckas lika bra som dom stora - men misslyckas !
HAHA

just kidding. pusshej !

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0