hmm..

nu börjar det bli funderingar på om vi kanske ska åka imorn istället ;o
spelar inte så stor roll för mig faktiskt, bara jag får köpa en speciell sak ! berättar vad, sen när jag har köpt den :)

ifall ni undrar så har jag nu under morgonen målat naglarna också, samtidigt som jag kollade på film, satt vid datan och åt frukost! jagvetattjagärcool.



och vet ni vad jag tycker ?
att vitt nagellack är skitsnyggt ! väldigt stiligt, + att man ser väldigt brun ut !
i liiike it !
dock var jag en aning slarvig, men snyggt anyway ! (y)







ska gå o sminka mig nu , det verkar som vi ska fara ändå .

p u s s

fina ord
Postat av: thaipinnen ♥

sv; ja än så länge gör jag de, men efter 50 st så tar jag betalt ;D

2010-06-22 @ 19:47:23
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0