avslutningsbilder ♥

fast man kan ju nästan tro det, så lite som jag har skrivit ;o

men nu ska jag lägga in lite bilder från i fredags - avslutningen .
det var så sorgligt att sitta där inne o veta att snart snart säger rektorn "nu är det soommaarloov"
o alla springer ut och är jätteglada, och så plötsligt kommer man att tänka på att nu är vi ingen klass längre !
klassen vi varit i alla år, är inte längre en klass. det är sjuuukt !
så nu sitter man och tänker på vad f*n som kommer hända nu ? och undrar vilka man kommer glida ifrån och inte.
men för mig kommer vi alltid vara en klass. och jag kommer alltid ÄLSKA oss !



jennifersöt


emmma


söta som socker !




Den vackraste människa som finns ! ♥



angelicaa


me and angelica


Josefine och lisa


våran kära lärare anki ! (y)


sötaste tjejerna !


jag kommer sakna denna klass !


kommer sakna .


Jag älskar dig gubben ♥


ohlalaa


maja gräddnooos !





jag tog bara två bilder på kvällen :



b-b-b-b-buuusted ;)


tommy och emma sitter i ett träd och ... ja , ni vet ^^



Detta får räcka för nu !
lite senare kommer bilder på mig mig mig från i fredags!


höörstja.

fina ord

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0