hejsan !

som ni kanske vet så är ju jag hos Johan
så därför inget skrivande . skulle ha åkt tillbaka til nälden på måndag , men så blir det inte utan jag ska hem! thanks god !

i helgen har vi inte gjort så himla mycket, bara tagit det lugnt och myst !
vädret har ju varit sämst ! vilket finfint sommarlov, det enda man kan göra är att vara inne och hoppas på bättre väder .
men sålänge jag är med johan så spelar det ingen roll vad jag gör :$

och igår var det en speciell dag !
jag och johan har varit tillsammans i nio månader !
dom underbaraste månaderna i mitt liv ! och måååååååååånga fler månader ska det bli !



du är mitt allt gubben ! jag älskar dig



kommer kanske inte kunna skriva mer förrän imorn, då jag kommer hem . sry.
ajja, ha en bra dag !
p u s s

fina ord
Postat av: Alexia

Så lite så ;)

2010-06-21 @ 00:59:58
URL: http://www.nattstad.se/alexiiaz

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0