goodmorning!



jag är i nälden. egentligen skulle jag ha vaknat upp hos Johan idag, men så blev det inte.. o jag saknar honom hur mycket som helst !
gårdagen var en hemsk dag! mer än så tänker jag inte säga. hemsk.
jag vill hem, o vi ska kanske hem. lr nä, inte kanske, vi ska hem!

jag är trött och vet inte just nu vad jag ska skriva .

vi hörs sålänge!


puss'NNNN

fina ord
Postat av: milling :P

Åhhh vad jag saknar dig Izabella! gud vad jag ska pussa dig när du okmmer hem! <3

2010-06-17 @ 12:29:16
Postat av: paulina♥

sv: åh tack ska du ha :')



haha vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte. men NEJ jag är inte same!

2010-06-17 @ 17:46:54
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

skriv nånting här:

Namn:
vill du bli ihågkommen?

Email: (bara jag som ser)

Blogg?:

skriv här ❤ :

Trackback
RSS 2.0